Вітаємо всіх, хто знайшов час зайти до нашого блогу!!!

Вітаємо всіх, хто знайшов час завітати до нашого блогу!!!

четвер, 22 січня 2015 р.

«Суверена моя Україна»





 Ми вірим в майбутнє твоє, Україно!
Говорять сьогодні дорослі й малі.
Бо ти в нас – найкраща, бо ти в нас єдина,
Немає такої, як ти, на землі.
      


В історії становлення незалежності і соборності України, особливе місце займає день  
22 січня 1919 року, коли Директорія Української Народної Республіки проголосила Злуку всіх українських земель в єдину Українську державу. Саме цей день з′єднання Західноукраїнської Народної Республіки з Української Народною Республікою прийнято відзначати як свято – День незалежності і соборності України.
     І сьогодні у бібліотеці була проведена година історії «Суверена моя Україна»,  переглянули фільм  «День Соборності» та обговорили події сьогодення. Ми всі хочемо єднання, незалежності й миру, щоб все так і було, як   в актi злуки проголошувалося: «Однинi воєдино вливаються століттями відiрванi одна від одної частини Єдиної України, Захiдноукраїнська Народна Республiка (Галичина, Буковина Угорська Русь) i Надднiпрянська Велика Україна. Здiйснилися вiковiчнi мрiї, якими жили, i за якi вмирали кращi сини України. Однинi є єдина, незалежна Українська Республіка».









Тобі, Україно, мій мужній народе,
Складаю я пісню святої свободи.
Усі мої сили і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку,
Аби ти щаслива була, Україно -
Моя Батьківщино!



Немає коментарів:

Дописати коментар